قوانین مرجوعی

شرایط بازگشت کالا

خریدار گرامی

جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه لطفا قبل از تماس با پشتیبانی و مکاتبه با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کلوزآپ، محتوای این صفحه را با دقت مطالعه بفرمایید.

تلاش همکاران ما در فروشگاه اینترنتی کلوزآپ این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما عزیزان برسد، با این وجود ممکن است پس از خرید به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته‌ایم که با آسودگی خاطر در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.

ارائه خدمات در چارچوب قوانین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟

کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.

محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا می‌باشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.

پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، می‌بایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کلوزآپ که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه اینترنتی کلوزآپ هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.

کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه اینترنتی کلوزآپ به عنوان هدیه ارسال می‌شوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمی‌شوند.

محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه اینترنتی کلوزآپ است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. فروشگاه اینترنتی کلوزآپ در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت اما با هماهنگی های قبلی پذیرای برخی از محصولات باگارانتی در دوره بعد از 7 روز خواهد بود.

جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کلوزآپ، می‌توانید به شماره 09330255010 و یا آی دی CloseUpStore@ در "تلگرام" پیام ارسال نمایید.

در قالب پیام "متنی"، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.

در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.

توجه داشته باشید، تمامی کالاهای بازگشتی باید در شرایط اولیه به همراه جعبه محصول و برچسب فروشگاه اینترنتی کلوزآپ روی کالا باشد.

پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کلوزآپ، هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.

کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کلوزآپ، طی 2 الی 3 روز کاری پس از دریافت کالا، نتیجه تست را به مشتری اعلام خواهند کرد.

در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز می‌گردد.

شرایط انصراف از خرید

در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری می‌باشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کلوزآپ اطلاع دهد.

بازگشت کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر این صورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.

برای کالاهای بهداشتی (ریش تراش، ماساژور، مسواک و ..) امکان انصراف از خرید وجود ندارد.

هزینه‌های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی کلوزآپ باشد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه اینترنتی کلوزآپ است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه اینترنتی کلوزآپ ارسال شود.

در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی کلوزآپ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

اگر ساکن شهری جز شیراز هستید برای بازگشت کالا تنها از پست پیشتاز استفاده نمایید.

فروش و ارسال صرفا از طریق سایت و روش‌های ذکر شده صورت می‌پذیرد.

قوانین انصراف از ثبت سفارش و مرجوعی کالا

همه سفارش‌های شما از فروشگاه اینترنتی کلوزآپ ضمانت هفت روزه بازگشت دارند. شما می‌توانید کالاهای خریداری شده از این فروشگاه را طبق رویه‌های بازگشت کالا به علت‌هایی مثل تعویض سلیقه‌ای، ایراد فنی در دستگاه کارتخوان و مغایرت محصول، مرجوع کنید.

لطفا توجه داشته باشید قبل از مرجوع کردن کالا حتما باید درخواست ثبت کرده باشید و درخواست شما توسط مدیریت وبسایت فروشگاه اینترنتی کلوزآپ تایید شود، کالا باید توسط پست پیشتاز و با بسته‌بندی اصلی و سالم ارسال شود به هیچ وجه مرجوع کردن کالا بدون تاییدیه امکان پذیر نیست و کالای شما از سمت فروشگاه اینترنتی کلوزآپ دریافت نخواهد شد و به شما برگشت می‌شود.

پس از موافقت فروشگاه اینترنتی کلوزآپ با برگشت کالای خریداری شده، مبلغ 10 درصد مالیات و عوارض ارزش افزوده، کارمزد شبکه بانکی، هزینه لجستیک و انبارداری کسر خواهد شد (سفارشات انصراف از خرید مبلغ ارسال و دریافت هر دو طرف با خریدار خواهد بود).

انصراف از خرید

اگر از خرید کالایی که به دستتان رسیده، منصرف شده‌اید، باید در هفت روز ابتدایی دریافت سفارش، درخواست مرجوعی را ثبت کنید و منتظر تایید یا رد، از سوی مدیریت وبسایت باشید.

توجه داشته باشید برای مرجوع کردن کالا به علت تعویض سلیقه‌ای، بسته‌بندی استاندارد کالا همراه با لیبل باید حفظ شود و کالا در شرایط اولیه باشد (لطفا دقت داشته باشید لیبل و بسته بندی کالا حتما باید در شرایط اولیه باشد باز کردن کالا از انتها بسته بندی و یا به هر روشی و یا پلمپ فیک توسط خریدار مورد پذیرش نمی‌باشد و باید حتما پلمپ کالا در شرایط اولیه باشد).

نکته: در صورت انصراف از خرید در حالی که سفارش شما توسط وبسایت تایید و نهایی شده باشد، مبلغ کارمزد شبکه پرداخت (شاپرک) از آن کسر خواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما